Eve Ruth
|
Wysłany: Sro Kwi 16, 2025 05:59 Temat postu: houten speelgoed |
|
|
De brutaliteit is ingebouwd in het platform (evenals andere sociale buitenspeelgoed media platforms) en het kan overspoelen in de realiteit op verschrikkelijke, kwade manieren. Denk aan de Rohingya genocide in Myanmar. Deze genocide gebruikte Facebook om vreselijk, brutaal geweld in de echte wereld op te roepen. De New York Times voerde een diepgaand onderzoek uit naar deze genocide en meldde wat ze vonden in dit artikel: Een genocide aangewakkerd op Facebook, Met berichten van het leger van Myanmar
Barry schijnt een briljant licht in een donkere plek. Ik heb het vertrouwen in de cultuur van Systems Thinking verloren. De duisternis van de menselijke geest is inderdaad de bron waaruit alle corruptie binnensluipt in de systemen die de mens heeft gemaakt. Het vergt bewust werk om de duisternis op afstand te houden. De meest magnetisch speelgoed e mensen willen dit werk niet doen omdat het soms vervelend en pijnlijk is en op andere momenten vernederend. Dus verstoppen we het op de donkere plekken in onszelf. Maar het gaat niet weg. Het blijft daar vrij actief en zeer in staat om autonoo speelgoed 1 jaar m en antithetisch te handelen tegen onze eigen belangen. Zo werkt de corruptie.
Het is duidelijk dat de fout van de admin een diepere zenuw raakte, niet? Precies, Doug. Zoals ik het begrijp, plaatste Bebe iets in EoST, waarna een of andere onbekende Admin het summarisch verwijderde en Bebe onbedoeld blokkeerde, omdat hij ten onrechte geloofde dat het spam was. D zei dat dat alles was wat hij wist; Hij wist niet eens welke van de 11 Admins het was. Maar volgens ? was het geen vergissing om Bebe' houten speelgoed s post te verwijderen en haar kort te blokkeren.
Hij had niet alle informatie omdat veel ervan verborgen bleef; Zijn analyse is echter uitstekend en biedt kansen voor inzicht en groei. Maar natuurlijk is dit soort groei moeilijk. Hierdoor wordt het vaak afgewezen, vooral door collectieven, omdat het niet mooi is, het is niet leuk. Het zijn de dingen over onszelf die we allemaal hebben moeten verwerpen en verstoppen omdat anderen ons zouden zien als monsters voor het onthullen van deze delen van onszelf.
In de nasleep van Trump's verkiezing vormden veel nieuwe Facebook groepen over de hele wereld. Er waren Women's March groepen, ondeelbare groepen en groepen gewijd aan de idiocratie van Donald Trump's Amerika. Ik heb me bij veel van deze groepen aangesloten in Amerika en over de hele wereld. Ik ben ook lid geworden van Klimaatverandering en Milieu groepen omdat deze kwesties door de verhaallijn lopen van het verhaal dat ik al voor 2009 achtervolg en sinds 2012 dagelijks schrijf. Een verhaa bol com speelgoed l dat in werkelijkheid barstte met de verkiezing van Donald Trump. Daarom ging ik naar beneden en interviewde mensen.
Wat wist de waarnemer en wanneer wist hij het? Wat heeft de waarnemer gerapporteerd en wanneer heeft hij het gemeld? Kende en rapporteerde de waarnemer de waarheid, de hele waarheid, en niets dan de waarheid? Was er iets weggelaten of vervormd? Werd er iets van geparafraseerd, verzwakt of uit de context gehaald? Naar mijn mening beperkt dit tot de kwestie van het dragen van nauwkeurige getuigen (en de gevolgen van het redigeren va n informatie die men liever niet aan het licht had gebracht). |
|